I. Definicje
Użyte w niniejszym Regulaminie definicje
oznaczają odpowiednio:
a) Regulamin – niniejszy regulamin;
b) Portal lub Serwis - portal internetowy zlokalizowany pod
adresem epedagog.edu.pl oraz na jego podstronach;
c) Konto – dostępna dla Użytkownika, po prawidłowym
zarejestrowaniu się i zalogowaniu (podaniu Loginu oraz hasła do Konta), część
Serwisu, pozwalająca na korzystanie z Serwisu oraz nabywanie Usług i produktów
oferowanych przez Serwis jak również na modyfikację swoich danych osobowych i
innych elementów związanych z korzystaniem z Serwisu;
d) Login – indywidualna i niepowtarzalna nazwa Użytkownika,
jaka została nadana podczas rejestracji Użytkownika w Serwisie;
e) Użytkownik – podmiot, który dokonał prawidłowej rejestracji
w Serwisie (jak również osoba, która zarejestrowana została w Serwisie przez
Podmiot ubiegający się o dofinansowanie, zgłaszający tę osobę do uczestnictwa w
kształceniu) oraz posiada aktywne Konto;
f) Odwiedzający – podmiot, który odwiedza bezpłatnie stronę
internetową Serwisu, korzystając z Usług Serwisu w sposób ograniczony, właściwy
dla osób niezarejestrowanych (niebędących Użytkownikami);
g) Reklamodawca – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka
organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która zleca Usługodawcy
zamieszczenie w Serwisie reklamy własnego produktu lub usługi na podstawie
odrębnych umów;
h) Usługa – możliwość korzystania z Serwisu, świadczona przez
Usługodawcę na rzecz Użytkowników/ Podmiotów ubiegających się o dofinansowanie
i Odwiedzających. W szczególności Usługami są Kursy on – line;
i) Pliki Cookies - niewielkie informacje tekstowe, wysyłane
przez serwer WWW i zapisywane po stronie użytkownika strony (zazwyczaj na
twardym dysku). Domyślne parametry Plików Cookies pozwalają na odczytanie
informacji w nich zawartych jedynie stronie, która je utworzyła;
j) Kurs on-line - oznacza kurs oferowany przez Serwis;
k) Administrator – Centrum Doskonalenia Zawodowego –
adres do doręczeń: ul. Domaniewska 39a, 02-672 Warszawa; adres e-mail:
kontakt@epedagog.edu.pl, nr tel: 22 60 20 111.
l) Usługodawca – Centrum Doskonalenia Zawodowego – adres
przedsiębiorstwa: ul. Domaniewska 39a, 02-672 Warszawa, NIP 8971873628, REGON 523868104; adres e-mail: kontakt@epedagog.edu.pl, nr tel: 22 60 20 111.
m) Koszyk Zamówień – narzędzie dostępne w Portalu, które
umożliwia złożenie zamówienia. Za jego pomocą Użytkownik/Podmiot ubiegający się
o dofinansowanie może wskazywać Usługi, w szczególności Kursy on-line, i ich ilości
oraz przeliczać całkowitą wartość zamówienia;
n) Bezrobotny - osoba, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 2
Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;
o) Podmiot ubiegający się o dofinansowanie –podmiot prowadzący
własną działalność gospodarczą / szkoła/ przedsiębiorstwo ubiegające się o
uzyskanie ze środków publicznych/ środków Unii Europejskiej dofinansowania
kształcenia zorganizowanego dla niego/jego pracownika/ pracowników/
współpracowników w ramach prowadzonej przez ten podmiot działalności
gospodarczej;
p) Formularz zgłoszeniowy (zakładka „Dotacje dla bezrobotnych”) –
dokument, który automatycznie generuje się z wypełnionych pól formularza dla
bezrobotnych (etap 2/2). Dokument umożliwia Usługodawcy podjęcie procedury
m.in. pomocy w uzyskaniu dofinansowania dla osób bezrobotnych;
q) Formularz zgłoszeniowy (zakładka „Dotacje dla firm”) –
dokument, który automatycznie generuje się z wypełnionych pól formularza dla
szkół/przedsiębiorstw (etap 2/2). Dokument umożliwia Usługodawcy podjęcie
działań, celem udostępnienia odpłatnych Usług dla pracownika/ pracowników/
współpracowników lub samego Podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie;
p) Platforma ODR - punkt dostępu dla Konsumentów i
przedsiębiorców pragnących pozasądowego rozstrzygania sporów ustanowiony na
mocy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21
maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich
oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (Rozporządzenie
w sprawie ODR w sporach konsumenckich) z dnia 2013-05-21 (Dz.Urz.UE.L 2013 Nr
165, str. 1)
II. Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin, zgodnie z treścią ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, określa w szczególności:
III. Odpowiedzialność stron
1. Usługodawca oświadcza, że
wszelkie materiały i informacje składające się na zasoby Serwisu są pozyskiwane
i redagowane z należytą starannością w celu zapewnienia rzetelności,
aktualności i kompletności prowadzonego Serwisu.
2. W procesie selekcji materiałów na potrzeby Serwisu Usługodawca korzysta z
materiałów własnych oraz pozyskanych, na podstawie obowiązujących przepisów
prawa, od podmiotów zewnętrznych.
3. Wszelkie uwagi, odnoszące się do materiałów dostępnych w Serwisie winny być
przekazywane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
kontakt@epedagog.edu.pl.
4. Usługodawca zobowiązuje się dołożyć należytej staranności celem
świadczenia tej Usługi w sposób ciągły i nieprzerwany.
5. Usługodawca zobowiązuje się do informowania Użytkowników/ Podmioty
ubiegające się o dofinansowanie o planowanych przez niego, niezbędnych z uwagi
na techniczne uwarunkowania, przerwach technicznych, które wynikają m.in. ze
specyfiki prowadzenia działalności Portalu za pośrednictwem sieci Internet.
6. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za działania i zaniechania
Odwiedzających/ Użytkowników Serwisu, Podmiotów ubiegających się o
dofinansowanie, w szczególności naruszenie przez nich dóbr osobistych, praw do
znaków towarowych bądź praw autorskich osób trzecich. Informacje o wszelkich
działaniach noszących znamiona naruszenia przez wyżej wskazane osoby dóbr
osobistych, praw do znaków towarowych bądź praw autorskich osób trzecich
powinny być przekazywane Usługodawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na
adres poczty elektronicznej kontakt@epedagog.edu.pl.
7. Każdy Użytkownik, Odwiedzający, Podmiot ubiegający się o dofinansowanie
zobowiązuje się przestrzegać polskiego i międzynarodowego prawa, w tym w
szczególności:
a) przepisów z zakresu ochrony danych osobowych,
b) przepisów z zakresu ochrony dóbr osobistych,
c) przepisów z zakresu prawa autorskiego i praw pokrewnych, w tym praw
autorskich majątkowych i praw autorskich osobistych
d) przepisów z zakresu prawa własności przemysłowej,
e) przepisów z zakresu prawa karnego, prawa wykroczeń lub dotyczących
innych czynów zabronionych uregulowanych w obowiązujących przepisach prawnych,
f) przepisów z zakresu prawa świadczenia usług drogą elektroniczną, a w
szczególności rozsyłania niezamówionej informacji handlowej lub tzw. spamu,oraz
zobowiązuje się nie stosować technik i urządzeń zakłócających pracę
infrastruktury informatycznej Serwisu oraz nie podejmować jakichkolwiek innych
działań niezgodnych z prawem lub z przeznaczeniem Serwisu, w szczególności
skutkujących powstaniem szkód dla Usługodawcy lub innych podmiotów
wykorzystujących Serwis, a w szczególności Użytkowników, Odwiedzających oraz
Reklamodawców.
8. Nazwa Serwisu, jego koncepcja, wygląd graficzny, oprogramowanie,
zgromadzone w nim materiały oraz bazy danych podlegają ochronie prawnej.
Usługodawca nie wyraża zgody na jakiekolwiek kopiowanie Serwisu lub jego
elementów.
9. Usługodawca i Administrator oświadczają, że wobec osób naruszających zasady
prawa mogą wystąpić z roszczeniami przewidzianymi przez obowiązujące przepisy
prawa.
IV. Korzystanie z serwisu
1. Korzystanie z Serwisu przez
Odwiedzających, Użytkowników, Podmioty ubiegające się o dofinansowanie jest
dobrowolne. Przed dokonaniem rejestracji i uzyskaniem statusu Użytkownika
Odwiedzający będzie miał dostęp do wiedzy o oferowanych przez Portal produktach,
Usługach i warunkach ich świadczenia. W razie wątpliwości lub pytań
Odwiedzający/Użytkownik/Podmiot ubiegający się o dofinansowanie może uzyskać
szczegółowe informacje pod adresem mailowym kontakt@epedagog.edu.pl. Regulamin
świadczenia usług jest udostępniany Użytkownikom, Odwiedzającym, Podmiotom
ubiegającym się o dofinansowanie.
2. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytanie umieszczone są w dziale FAQ
- podstawowe informacje o kursie. Dział FAQ jest dostępny pod ogólną informacją
dot. każdego z kursów.
3. Dokonując rejestracji w Serwisie, Użytkownik oraz Podmiot ubiegający
się o dofinansowanie zobowiązuje się do podania prawdziwych danych osobowych, a
w przypadku zmiany, również ich aktualizacji jak również wyraża zgodę na
przetwarzanie tych danych zgodnie z Polityką Prywatności oraz obowiązującymi
przepisami prawa polskiego oraz prawa Wspólnot Europejskich, w tym RODO, ustawą
ochronie danych osobowych oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
4. Korzystanie z Serwisu jest możliwe po zapoznaniu się i zaakceptowaniu
Polityki Plików Cookies, zgodnie z przepisami ustawy prawo telekomunikacyjne.
5. W momencie rejestracji Użytkownika w Portalu następuje utworzenie
własnego, niepowtarzalnego, Loginu oraz hasła Użytkownika. Użytkownik zobowiązany
jest zachować należytą staranność w celu zabezpieczenia tych danych przed ich
nienależytym wykorzystaniem przez osoby trzecie, a w szczególności nie
udostępniać ich osobom trzecim.
5a. Obowiązek dotyczący nieudzielania przedmiotowych danych osobom trzecim, o
którym mowa w pkt 5 powyżej nie dotyczy sytuacji, w której Podmiot ubiegający
się o dofinansowanie dokonuje rejestracji swoich pracowników/współpracowników –
w takim przypadku Podmiotowi udzielany jest dostęp do Usługi (Szkolenia) wraz z
kodami dostępu, które udostępnia on swoim pracownikom/ współpracownikom.
Obowiązek zapłaty przez Podmiot ubiegający się o dofinansowanie jest niezależny
od dalszego przekazania przez niego danych dostępowych do Szkolenia lub samego
zamówienia pracownikom/ współpracownikom.
6. Usługodawca zapewnia Użytkownikom/Podmiotom ubiegającym się o
dofinansowanie ochronę danych osobowych zgromadzonych w Serwisie w sposób
zgodny z RODO oraz ustawą o ochronie danych osobowych. Administratorem danych
osobowych jest Administrator. Wszelkie pytania i wątpliwości związane z danymi
osobowymi i ich ochroną winny być zgłaszane Administratorowi pod adresem poczty
elektronicznej kontakt@epedagog.edu.pl.
7. Dane osobowe udostępnione przez Użytkownika/ Podmiot ubiegający się o
dofinansowanie w szczególności w formularzu rejestracyjnym, wykorzystywane będą
przez Administratora w celu należytego świadczenia Usługi objętej umową oraz w
celach wskazanych w Polityce Ochrony Prywatności i Regulaminie. Administrator
zaleca by Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie aktualizował dane
osobowe i przestrzega przed ryzykiem związanym z zaniechaniem.
8. Poprzez zrealizowanie procedury rejestracji Użytkownika/ Podmiotu
ubiegającego się o dofinansowanie w Serwisie, której skutkiem jest założenie
Konta, Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie zapewnia i
oświadcza, że zapoznał się i zaakceptował treść całego Regulaminu, Polityki
Ochrony Prywatności oraz Polityki Plików Cookies, do których stały dostęp w
Serwisie zapewnia Usługodawca. Dane osobowe są udostępniane przez Użytkownika/
Podmiot ubiegający się o dofinansowanie dobrowolnie z zastrzeżeniem, że ich
niepodanie lub podanie danych nieprawdziwych może uniemożliwić świadczenie
Usługi. Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie ma w każdym czasie
prawo żądania wglądu w swoje dane osobowe oraz prawo żądania ich modyfikacji
lub usunięcia oraz prawo wniesienia sprzeciwu w przypadkach przewidzianych
prawem, poprzez zgłoszenie Administratorowi odpowiednich żądań pod adresem
poczty elektronicznej kontakt@epedagog.edu.pl.
9. Poprzez zarejestrowanie Konta Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o
dofinansowanie wyraża zgodę na przetwarzanie, gromadzenie, utrwalanie,
przechowywanie, opracowywanie, udostępnianie i usuwanie danych osobowych Użytkownika/
Podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie przez Administratora w zakresie
niezbędnym do świadczenie Usług poprzez Serwis.
10. Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie wyraża zgodę na
otrzymywanie od Usługodawcy na podane dane rejestracyjne korespondencji z
informacjami o bieżącym funkcjonowaniu i zmianach w Serwisie mających wpływ na
wykonanie Usługi.
11. Administrator może zawiesić czasowo Konto Użytkownika/ Podmiotu
ubiegającego się o dofinansowanie, w przypadku działania przez Użytkownika/
Podmiot ubiegający się o dofinansowanie na szkodę Serwisu lub innych
Użytkowników/ Podmiotów ubiegających się o dofinansowanie, naruszenia przez
Użytkownika/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie przepisów prawa
obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub rażącego naruszenia
postanowień niniejszego Regulaminu, o ile będzie to możliwe i celowe po
uprzednim wezwaniu Użytkownika/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie do
zaniechania naruszeń.
12. Administrator może dokonać likwidacji Konta Użytkownika/ Podmiotu
ubiegającego się o dofinansowanie, jeśli przyczyny zawieszenia czasowego
występują łącznie przez 30 dni, po uprzednim poinformowaniu Użytkownika/
Podmiot ubiegający się o dofinansowanie, lub w sytuacji gdy Użytkownik/ Podmiot
ubiegający się o dofinansowanie skierował do Administratora (na jego dane
teleadresowe) wyraźne żądanie likwidacji Konta. Wskutek likwidacji Konta
wszelkie dane osobowe zostają usunięte, a Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o
dofinansowanie traci możliwość korzystania z dotychczasowego zakresu Usług w
Serwisie.
13. Administrator może również zawiesić lub dokonać likwidacji Konta jeśli
z takim żądaniem wystąpią upoważnione organy, w szczególności organy ochrony
prawnej (Policja, Prokuratura, Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych i inne)
lub sądy.
14. O czasowym zawieszeniu Konta Użytkownika/ Podmiotu ubiegającego się o
dofinansowanie lub jego likwidacji Administrator powiadomi Użytkownika/ Podmiot
ubiegający się o dofinansowanie za pomocą informacji wysłanej pocztą
elektroniczną na wskazany podczas rejestracji adres poczty elektronicznej, lub
na adres wskazany w Koncie.
15. Użytkownik może użytkować tylko jedne aktywne Konto. Kolejne Konta
zakładane przez tego samego Użytkownika będą pozostawać nieaktywne
V. Cele serwisu i warunki świadczenia usług
1. Usługi świadczone przez Serwis
polegają w szczególności na udostępnianiu Użytkownikom i Odwiedzającym, Podmiotom
ubiegającym się o dofinansowanie drogą elektroniczną, całości lub części
zasobów Serwisu, a także umożliwieniu Użytkownikom/ Podmiotom ubiegającym się o
dofinansowanie korzystania z Usługi Kursów on-line na zasadach określonych w
niniejszym Regulaminie.
2. Serwis może świadczyć Usługi odpłatnie lub nieodpłatnie.
3. Usługi płatne są świadczone wyłącznie na rzecz Użytkowników/ Podmiotów
ubiegających się o dofinansowanie.
4. Usługi nieodpłatne mogą być świadczone na rzecz Odwiedzających.
5. W przypadku osób, które w dacie rozpoczęcia świadczenia Usługi nie mają
pełnej zdolności do czynności prawnych konieczne jest przekazanie zgody
właściwego opiekuna na nabycie Usługi przez Użytkownika
6. W ramach Serwisu Usługodawca może umożliwiać zamieszczanie kursów na
platformie oraz ich organizację innym podmiotom do tego uprawnionym.
7. Usługi płatne są wyraźnie oznaczone ze wskazaniem kosztów, jakie
Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie ponosi. W przypadku Usług
płatnych Usługodawca może stosować, wedle swojego uznania, zniżki, bonifikaty,
upusty, itp.
8. Sposób płatności uzależniony jest od rodzaju świadczonej Usługi i jest
każdorazowo wskazany w Portalu.
9. Zamawiając Usługę, Użytkownik lub Odwiedzający (w przypadku Usług
nieodpłatnych), Podmiot ubiegający się o dofinansowanie potwierdza, że zapoznał
się z jej opisem, warunkami oraz Regulaminem, a także, że akceptuje wszystkie
postanowienia tego regulaminu
10. Do korzystania z Usługi niezbędne jest posiadanie komputera z dostępem
do Internetu, adresu e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych
umożliwiających wyświetlanie stron WWW.
11. Akceptując regulamin Użytkownik/Podmiot ubiegający się o
dofinansowanie wyraża zgodę na zawarcie umowy z wykorzystaniem środków
porozumiewania się na odległość tj. poczty elektronicznej lub elektronicznego
formularza zamówienia, oraz żąda rozpoczęcia (i wyraża zgodę na wykonanie)
świadczenia Usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, będąc
świadomym, że prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do
umowy o świadczenie usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni Usługę za wyraźną
zgodą Użytkownika, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia,
że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od
umowy.
12. Usługodawca zapewnia Bezrobotnym wsparcie w procesie ubiegania się o
finansowanie Usług w postaci Kursów on-line przez Urząd Pracy, w którym
Bezrobotny jest zarejestrowany (poprzez zakładkę „Dotacje dla bezrobotnych”).
Pomoc ta obejmuje w szczególności:
a) kontakt z Urzędem Pracy celem potwierdzenia dostępności środków dla
bezrobotnych,
b) wybór odpowiedniego bonu szkoleniowego lub wniosku o skierowanie na
szkolenie indywidualne,
c) wsparcie merytoryczne podczas uzupełnienia bonu szkoleniowego/wniosku o
skierowanie na szkolenie indywidualne,
d) uzupełnienie bonu szkoleniowego po wysłaniu zapytania przez reprezentanta
Urzędu Pracy.
13. Użytkownik składający wniosek o dostęp do Usług poprzez wypełnienie
Formularza zgłoszeniowego (zakładka „Dotacje dla bezrobotnych”) i założenie
Konta w sekcji „Dotacje dla bezrobotnych”, niezależnie od akceptacji
pozostałych zapisów Regulaminu, oświadcza że:
a) jest Bezrobotny,
b) wyraża zgodę na dostarczenie przez Usługodawcę całości treści cyfrowych drogą
elektroniczną w postaci dostępu do Usług, przed upływem 14 dniowego terminu na
odstąpienie od umowy zawartej na odległość, zgodnie z art. 38 pkt 1 Ustawy o
prawach konsumenta,
c) jest świadomy, iż wyrażenie zgody wskazanej w pkt 13 lit. b powyżej pozbawia
go prawa do odstąpienia od zawartej umowy.
d) niezwłocznie po założeniu Konta dopełni wszelkich formalności wynikających z
przepisów powszechnie obowiązującego prawa oraz przepisów wewnętrznych Urzędu
Pracy, umożliwiających uzyskanie dofinansowania Usług z Urzędu Pracy,
e) w ciągu 2 dni roboczych od momentu zapisania formularza dla bezrobotnych
(etap 2/2) załączy skan formularza zgłoszeniowego w wyznaczonym do tego miejscu
na platformie zgodnie z instrukcją oraz wyśle oryginał formularza
zgłoszeniowego przesyłką priorytetową na adres korespondencyjny: ul. Aleksandra
Zelwerowicza 20 (I piętro), 53-676 Wrocław,
f) w ciągu 2 dni roboczych od momentu wysłania oryginału formularza
zgłoszeniowego przesyłką priorytetową na adres korespondencyjny szkoły, wyśle
czytelny skan/zdjęcie potwierdzenia nadania przesyłki z Poczty Polskiej na
adres kontakt@epedagog.edu.pl,
g) w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania od Usługodawcy wypełnionego
wniosku do Urzędu Pracy – o którym mowa w pkt 12 lit. c powyżej – złoży go we
właściwym Urzędzie Pracy, o czym niezwłocznie poinformuje Usługodawcę drogą
elektroniczną,
h) niezwłocznie poinformuje Usługodawcę o uzyskaniu decyzji z Urzędu Pracy w
przedmiocie rozpatrzenia złożonego wniosku o dofinansowanie, co nastąpi nie
później niż w ciągu 60 dni od dnia złożenia wniosku, o którym mowa w pkt 13
lit. e powyżej.
14. Niedopełnienie ww. obowiązków łącznie bądź któregokolwiek osobno spowoduje
przeniesienie obowiązku zapłaty za zakupione Usługi na Użytkownika.
15. W przypadku prawidłowego wywiązania się Użytkownika z nałożonych
Regulaminem obowiązków i wydania przez Urząd Pracy negatywnej decyzji w
przedmiocie finansowania Usługi zapis pkt 14 powyżej nie znajduję zastosowania,
a Usługa dostarczona Użytkownikowi zostanie niezwłocznie wyłączona.
16. Podmiot ubiegający się o dofinansowanie zwróci się do wybranych przez
siebie właściwych organów / urzędów we własnym imieniu i na własną
odpowiedzialność o przyznanie ze środków publicznych, między innymi z Krajowego
Funduszu Szkoleniowego, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, środków z
aktywizacji (projekty prowadzone przez Urzędy Miasta, Gminy, Starostwa) oraz
środków z projektów unijnych, celem sfinansowania zamówionej Usługi.
17. Na podmiocie ubiegającym się o dofinansowanie ciążą wszelkie obowiązki
związane z przeprowadzeniem oraz ubieganiem o środki wskazane w pkt 16 powyżej,
w szczególności:
a) kontakt z odpowiednimi organami celem potwierdzenia dostępności środków
publicznych oraz środków z projektów unijnych,
b) wybór odpowiedniego źródła pochodzenia środków finansowania Usług,
c) dopełnienie wszelkich niezbędnych formalności.
18. Podmiot ubiegający się o dofinansowanie składający wniosek o dostęp do
Usług poprzez wypełnienie Formularza zgłoszeniowego (zakładka „Dotacje dla
firm”)/złożenie podpisu na tymże Formularzu zgłoszeniowym (zakładka „Dotacje
dla firm”) wypełnionym przez jego pracownika/współpracownika i założenie Konta
w sekcji „Dotacje dla firm”, niezależnie od akceptacji pozostałych zapisów
Regulaminu, oświadcza że:
a) na dzień wypełnienia formularza prowadzi własną działalność gospodarczą /
jest osobą upoważnioną do reprezentacji szkoły/przedsiębiorstwa oraz na czas
trwania procedury związanej z uzyskaniem dofinansowania nie straci w/w statusu,
b) zobowiązuje się do uczestnictwa w kształceniu dla niego zorganizowanym i
finansowanym/ zorganizowanym i finansowanym dla jego
pracownika/pracowników/współpracowników ze środków publicznych/ środków Unii
Europejskiej,
c) jest świadom, że kształcenie ma na celu podniesienie jego
kwalifikacji/kwalifikacji jego pracownika/ pracowników/współpracowników, w
związku z czym przedmiotowe szkolenie jest bezpośrednio związane z prowadzoną
przez niego działalnością gospodarczą/ zawodową, oraz nie znajdują tutaj
zastosowania normy wynikające z prawa konsumenckiego,
d) niezwłocznie po założeniu Konta dopełni wszelkich formalności wynikających z
przepisów powszechnie obowiązującego prawa oraz przepisów szczególnych
umożliwiających uzyskanie dofinansowania Usług ze środków publicznych/ środków
UE,
e) w ciągu 2 dni roboczych od momentu zapisania Formularza zgłoszeniowego
(zakładka „Dotacje dla firm” (etap 2/2) załączy skan Formularza zgłoszeniowego
(zakładka „Dotacje dla firm”) w wyznaczonym do tego miejscu na platformie
zgodnie z instrukcją oraz wyśle oryginał formularza zgłoszeniowego przesyłką
priorytetową na adres korespondencyjny: ul. Aleksandra Zelwerowicza 20 (I
piętro), 53-676 Wrocław,
f) w ciągu 2 dni roboczych od momentu wysłania oryginału formularza
zgłoszeniowego przesyłką priorytetową na adres korespondencyjny szkoły, wyśle
czytelny skan/zdjęcie potwierdzenia nadania przesyłki z Poczty Polskiej na
adres kontakt@epedagog.edu.pl,
g) niezwłocznie poinformuje Usługodawcę o uzyskaniu decyzji odpowiedniego
Organu w przedmiocie rozpatrzenia złożonego wniosku o dofinansowanie, co
nastąpi nie później niż w ciągu 2 dni od dnia jej otrzymania.
19. Okoliczności niezależne od Usługodawcy, w tym m.in. nieuzyskanie
finansowania szkolenia ze środków publicznych, nie zwalnia Podmiotu ubiegającego
się o dofinansowanie z obowiązku opłacenia kosztu wybranego pakietu Usług.
20. W przypadku prawidłowego wywiązania się przez Podmiot ubiegający się o
dofinansowanie/ jego pracowników/ współpracowników z obowiązków wskazanych w
pkt 17 powyżej oraz innych obowiązków przewidzianych prawem i wydania przez
odpowiednie organy negatywnej decyzji w przedmiocie finansowania Usługi
Usługodawca może wedle własnego uznania udzielić rabatu na sprzedane Usługi.
21. Usługodawca, na żądanie Podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie wedle
własnego uznania, może zapewnić Podmiotowi ubiegającemu się o dofinansowanie
pomoc w procesie ubiegania się o finansowanie Usług.
21. Serwis może prowadzić usługę newsletter, za pomocą której umożliwia
Użytkownikom/ Podmiotom ubiegającym się o dofinansowanie zapoznanie się z
nowościami i aktualną ofertą Serwisu. Korzystanie z usługi newsletter jest
dobrowolne.
22. Cennik Usług znajduje się w Serwisie.
23. Opis dostępnych Usług znajduje się w Serwisie.
24. Serwis zastrzega możliwość zmiany cen poszczególnych Usług i
produktów, z zastrzeżeniem, że zmiana nie będzie dotyczyła Usług i produktów
już nabytych.
25. Usługodawca i Administrator nie ponoszą odpowiedzialności za
przyznawanie oraz przedłużanie uprawnień uregulowanych w obowiązujących
przepisach prawa.
26. Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie może kontaktować
się z Serwisem:
a) listownie, na adres korespondencyjny: ul. Aleksandra Zelwerowicza 20 (I
piętro), 53-676 Wrocław
b) mailowo – pod adresem: dotacje@epedagog.edu.pl
c) telefonicznie, pod numerem: 22 60 20 111 (koszt
połączenia: opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem
taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Użytkownik)
27. Organizator zastrzega sobie prawo odwołania naboru na kurs lub kursu,
również w trakcie jego prowadzenia bez podania powodu, z zachowaniem jednak
obowiązku zwrotu opłaty za ten kurs na konto wskazane przez kursanta w
wiadomości mailowej kontakt@epedagog.edu.pl.
28. Serwis nie stosuje kodeksu dobrych praktyk w rozumieniu ustawy o
przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
29. Administrator zastrzega sobie prawo do krótkiej przerwy technicznej w
funkcjonowaniu Serwisu w przypadku planowanej, bieżącej obsługi i konserwacji
serwera oraz oprogramowania Serwisu
30. Korzystanie z Serwisu nie skutkuje nabyciem przez Użytkownika/ Podmiot
ubiegający się o dofinansowanie/ Odwiedzającego jakichkolwiek praw na dobrach
niematerialnych do utworów w nim zawartych, Użytkownicy i Odwiedzający mogą
korzystać z tych utworów jedynie w zakresie dozwolonym w Ustawie o prawie
autorskim i prawach.
VI. Rejestracja
1. W celu złożenia zamówienia na
świadczenie płatnych Usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu należy
zarejestrować się w Serwisie.
2. Rejestracja w Serwisie następuje nie później niż przy złożeniu pierwszego
zamówienia na płatne Usługi i polega na wypełnieniu właściwego formularza
dostępnego na stronie Portalu. Wypełnienie formularza jest niezbędne do
otrzymania indywidualnej nazwy użytkownika (Loginu) i hasła do Konta, które
umożliwią Użytkownikowi dostęp do płatnej zawartości Serwisu, w tym do Kursów
on-line.
3. Podczas rejestracji Użytkownicy, udostępniają swoje następujące dane
oraz informacje niezbędne do założenia konta, w szczególności:
a) imię,
b) nazwisko,
c) adres e-mail,
d) numer telefonu (potwierdzając, iż jest to przynależący do niego numer
telefonu, na który wysłany
zostanie zestaw danych umożliwiających realizację Usług),
e) ewentualne dane niezbędne do wystawienia faktury tj. firma, dane
adresowe, NIP, itp.
f) ewentualny kod promocyjny.
4. Dokonując rejestracji w Serwisie przy wyborze Kursu Pedagogicznego dla
Instruktora Praktycznej Nauki Zawodu, Użytkownik oświadcza, że posiada minimum
3-letni staż pracy.
5. W przypadku Podmiotów ubiegających się o dofinansowanie dane, o których mowa
w pkt 3 powyżej obejmują ponadto:
6. Użytkownik/
Podmiot ubiegający się o dofinansowanie zobowiązany jest wypełnić wszystkie
pola formularzy oznaczone jako obowiązkowe. Brak wypełnienia pól oznaczonych
jako obowiązkowe może uniemożliwiać pomyślne ukończenie procesu rejestracji.
7. Udostępnione w formularzu dane winny dotyczyć Użytkownika, który będzie
korzystać z Usługi/ Podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie i być zgodne z
prawdą.
8. Poprawnie wypełniony formularz rejestracyjny i zaakceptowany przez
Użytkownika/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie zapisywany jest w bazie
danych Serwisu.
9. Poprawnie wypełniony formularz rejestracyjny i zaakceptowany przez
Użytkownika/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie stanowi podstawę
funkcjonowania Konta.
10. Po zakończeniu procesu rejestracji, Użytkownik otrzymuje hasło i login
do konta Serwisu/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie otrzymuje kody
dostępu do Serwisu, z których korzysta samodzielnie lub przekazuje swoim pracownikom/
współpracownikom.
VII. Kursy on-line
1. Kursy on - line są Usługą
płatną.
2. Zamówienie Kursu on - line wymaga zarejestrowania się w Serwisie
zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie. Poprzez złożenie zamówienia,
Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie składa ofertę zawarcia
umowy. Umowa zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Serwis.
3. Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie wybiera Kurs on –
line i dokonuje płatności zgodnej z cennikiem Serwisu w dacie nabycia tej
Usługi. Cena Kursu on-line może być zróżnicowana w zależności od
wybranego wariantu płatności (płatność jednorazowa lub w ratach). Cena
wskazywana jest przy składaniu zamówienia. Płatność przedmiotowej ceny przy
wyborze wariantu Kursu on-line z płatnością w ratach następuje we wskazanych w
harmonogramie terminie (terminach) płatności. Przedmiotowy harmonogram
udostępniany jest po zalogowaniu na indywidualnym Koncie Użytkownika.
4.Tytułem przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i kwalifikacyjnego, od
kandydatów na kursy jest pobierana opłata wpisowa. Wysokość opłaty wpisowej
jest widoczna przy składaniu zamówienia. Usługodawca zastrzega sobie prawo do
wprowadzania zmian w wysokości opłaty wpisowej w trakcie trwania kursów. Opłata
wpisowa wniesiona na konto bankowe nie podlega zwrotowi. W szczególnie
uzasadnionych przypadkach, na wniosek kandydata, organ prowadzący może wyrazić
zgodę na zwrot opłaty wpisowej osobie, która nie podjęła kursu.
5. Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie może wybrać więcej niż
jeden Kurs on-line korzystając z opcji Koszyk usług.
6. Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie ma prawo do
rezygnacji ze złożonego zamówienia, z którego może skorzystać do chwili
potwierdzenia zamówienia przez Serwis. Rezygnacja z zamówienia następuje za
pośrednictwem systemu informatycznego strony internetowej Serwisu, mailowo lub
telefonicznie.
7. Przy wyborze wariantu Kursu on-line z płatnością w ratach, szczegóły
dotyczące rozłożenia płatności na raty zawarte są w opisach każdego z Kursu
on-line oraz w udostępnionym na Koncie Użytkownika harmonogramie. W takim
wypadku płatność za kurs winna nastąpić zgodnie z harmonogramem, nie później
jednak niż w terminie do trzech miesięcy od momentu aktywacji kursu.
8. Po dokonaniu płatności Użytkownik otrzymuje e-mail potwierdzający
dokonanie wpłaty oraz zawarcie umowy.
9. Opis Kursu on-line może zawierać w szczególności następujące
informacje:
a) nazwę Kursu on – line,
b) opis Kursu on - line,
c) data rozpoczęcia Kursu - on line,
d) data zakończenia Kursu - on line,
e) cenę Kursu - on line,
f) opis zagadnień poruszanych na Kursie on-line,
g) wymogi związane z uczestnictwem kursu oraz ewentualne ograniczenia,
h) sposób prowadzenia i zaliczenia Kursu on-line.
10. Na Kurs on-line mogą składać się w szczególności tematy podzielone na
lekcje, testy cząstkowe, testy zaliczeniowe oraz esej – w ilości i zakresie
odpowiednim dla danego Kursu on-line.
11. Do każdej lekcji mogą być przypisane materiały w postaci wykładu wraz
z nagraniem lektora o określonej długości, a także załącznik lub film –
odpowiednio w formatach PDF, mp3, FLV. W ostatnim nagraniu ostatniej lekcji w
danym temacie podany zostaje kod odblokowujący test cząstkowy do tematu.
12. Test cząstkowy z danego tematu jest dostępny po odtworzeniu przez
Użytkownika wszystkich lekcji z danego tematu.
13. Użytkownik rozwiązuje test cząstkowy. Próg zaliczenia zależy od
przedmiotu danego Kursu on-line.
14. Zaliczenie testu cząstkowego powoduje odblokowanie kolejnego tematu.
15. Po rozwiązaniu testu z ostatniego tematu, odblokowana zostaje
możliwość napisania eseju na wybrany przez Użytkownika temat spośród
zdefiniowanych przez Serwis.
16. Administrator może zaliczyć lub nie zaliczyć esej napisany przez
użytkownika
17. Kursant (Użytkownik) bierze udział w Kursie on-line na własne ryzyko.
W szczególności w przypadku tworzenia utworów kursant (Użytkownik) ponosi
wszelkie ryzyka związane z jego tworzeniem oraz prawami do utworu. Usługodawca,
Administrator i Portal nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek urazy,
wypadki itp. wynikłe w procesie tworzenia tego utworu oraz roszczenia osób
trzecich wobec kursantów.
18. W celu świadczenia Usług na najwyższym poziomie Portal dąży do
stosowania przez Użytkowników w ramach Kursów on-line treści kształcenia i
wymiaru godzin w takim zakresie, w jakim stosowane są dla kształcenia
stacjonarnego.
19. Użytkownik zobowiązany jest do rzetelnego, samodzielnego powtarzania
materiału przekazanego mu na Kursie on-line i utrwalania zdobytej wiedzy.
20. Użytkownikowi, który ukończył Kurs on-line, wystawiane jest
zaświadczenie o ukończeniu Kursu on-line poświadczająca ukończenie Kursu
on-line wraz z odpowiednimi dokumentami, których opis znajduje się każdorazowo
w opisie Kursu on-line. Na zaświadczeniu nie ma adnotacji, iż kurs prowadzony
był w formie e-learningu. Wzór dokumentu jest zgodny z wymogami Ministra
Edukacji Narodowej.
21. Portal nie ponosi odpowiedzialności za działania i zaniechania firm
kurierskich i operatorów pocztowych.
22. Dokumentacja ukończenia kursu przekazywana jest za pośrednictwem firm
kurierskich lub operatorów pocztowych.
23. Materiały dydaktyczne udostępniane są na indywidualnym koncie kursanta w
postaci modułów tematycznych. Poszczególne moduły tematyczne mogą być przyznawane
w cyklicznych transzach. Kolejne transze materiałów dydaktycznych mogą być
przyznawane w terminie 2-5 tygodni, w zależności od danego kursu.
24. W celu wystawienia zaświadczenia o ukończeniu Kursu on-line, Usługodawca
może żądać informacji niezbędnych do wydania zaświadczenia, w szczególności
sytuacji, gdy jest przewidziane przepisami prawa.
25. Wybór wariantu Kursu on-line z płatnością w ratach, o których mowa w pkt 6
powyżej, nie oznacza podziału umowy o świadczenie usług na niezależne na
części. W przypadku zawarcia umowy w takim wariantem płatności, Użytkownik
zobowiązany jest do zaspokojenia wszystkich roszczeń Usługodawcy co do ceny,
nawet w przypadku braku chęci kontynuacji kursu, po zapłacie części ceny.
VIII. Postępowanie reklamacyjne i zastrzeżenia / pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przez konsumenta
1. Serwis ponosi odpowiedzialność
za prawidłowe wykonanie Usługi. Regulacja tej odpowiedzialności zawarta jest w
szczególności w przepisach Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu drogą,
ustawy o prawach konsumenta
2. Każdemu Użytkownikowi/ Podmiotowi ubiegającemu się o dofinansowanie
przysługuje prawo złożenia reklamacji w szczególności w sprawach związanych z
funkcjonowaniem Serwisu, treścią materiałów udostępnionych Użytkownikowi/
Podmiotowi ubiegającemu się o dofinansowanie, opłatami za Usługi czy ilością
zakupionych Usług.
3. Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na adres poczty
elektronicznej kontakt@epedagog.edu.pl z adresu poczty elektronicznej,
wskazanego w procesie rejestracji Konta użytkownika w Portalu lub listownie na
adres Usługodawcy.
4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania.
5. W przypadku, gdy do ustosunkowania się do reklamacji Użytkownika/
Podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie niezbędne będzie uzyskanie przez
Serwis dodatkowych informacji, Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o
dofinansowanie zostanie poproszony przez Serwis o udzielenie takiej informacji.
Skierowanie do Użytkownika będącego konsumentem prośby, o której mowa w zdaniu
pierwszym nie wpływa na bieg terminu, o którym mowa w pkt 4 powyżej; reklamacja
zostanie rozpatrzona również w razie braku odpowiedzi Użytkownika.
6. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu reklamacji w
przypadku, gdy rozpoznanie reklamacji wymaga wiadomości specjalnych lub napotka
na przeszkody, których przyczyny nie są zależne od Administratora.
7. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana Użytkownikowi/ Podmiotowi
ubiegającemu się o dofinansowanie na adres poczty elektronicznej Użytkownika/
Podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie wskazany w jego Koncie lub drogą
listowną.
8. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Podmiotowi ubiegającemu się o
dofinansowanie przysługują roszczenia wynikające z ustawy Kodeks cywilny, a
Użytkownikowi ponadto – roszczenia wynikające z ustawy o prawach konsumenta.
9. Niezależnie od możliwości wytoczenia powództwa do sądu powszechnego,
Użytkownik będący konsumentem ma możliwość skorzystania m.in. z następujących
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a) wniosek o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy skierowany
do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy o
Inspekcji Handlowej, stałe polubowne sądy konsumenckie działają przy
wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej i przy ich oddziałach
zamiejscowych,
b) wniosek o wszczęcie postępowania mediacyjnego, o którym mowa w art. 36
ustawy Inspekcji Handlowej, skierowany do wojewódzkiego inspektora Inspekcji
Handlowej.
10. Konsument może zwrócić się do miejskiego (powiatowego) rzecznika
konsumentów, aby uzyskać bezpłatną poradę lub informację prawną w sprawach dotyczących
każdego rodzaju sporu ze sprzedawcą – bez względu na miejsce siedziby
przedsiębiorcy.
11. Konsument może zwrócić się do organizacji społecznych (organizacji
konsumenckich), do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, aby
uzyskać bezpłatną poradę lub informację prawną w sprawach dotyczących każdego
rodzaju sporu ze sprzedawcą – bez względu na miejsce siedziby przedsiębiorcy
12. Konsument może skorzystać z Platformy ODR, zlokalizowanej pod adresem:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&reload=false
IX. Odstąpienie od umowy
1. Użytkownik będący konsumentem
może odstąpić od zawartej z Serwisem umowy bez podania przyczyn, składając
stosowne oświadczenie na piśmie na adres korespondencyjny wskazany w ust. V pkt
13 lit. e Regulaminu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres
kontakt@epedagog.edu.pl w terminie czternastu dni od zawarcia umowy. Do
zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
2. Użytkownik będący konsumentem może odstąpić od umowy, składając
przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć
na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu. Skorzystanie
z formularza nie jest obowiązkowe – konsument może również złożyć oświadczenie
o odstąpieniu od umowy bez jego wykorzystania.
3. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy za
pośrednictwem poczty elektronicznej, Serwis niezwłocznie przysyła potwierdzenie
otrzymania oświadczenia w formie poczty elektronicznej.
4. Serwis ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od
dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić
konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności.
5. Jeżeli konsument zażądał rozpoczęcia świadczenia Usług przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy, użytkownik będący konsumentem jest zobowiązany
do zapłaty kwoty proporcjonalnej do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w
której poinformował Serwis o odstąpieniu od niniejszej umowy.
6. Serwis dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu
zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na
inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
7. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umowy o
świadczenie usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni Usługę za wyraźną zgodą
Użytkownika, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po
spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
8. Normy wynikające z prawa konsumenckiego, tj. w szczególności prawo do
odstąpienia od umowy nie przysługuje Podmiotowi ubiegającemu się o uzyskanie
dofinansowania– z uwagi na fakt, iż przedmiotowe szkolenie jest bezpośrednio
związane z prowadzoną przez ten podmiot działalnością gospodarczą/ zawodową.
X. Postanowienia końcowe
1. Treść niniejszego Regulaminu
może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w
każdej chwili ze strony Serwisu. Jest ona również udostępniana w trakcie
procedury zamawiania kursu, a także przesyłana użytkownikowi pocztą elektroniczną
przy potwierdzeniu zamówienia przez Serwis.
2. Regulamin obowiązuje od chwili ogłoszenia, przez które rozumie się
zamieszczenie pełnej jego treści na stronie Serwisu
3. Każdorazowa zmiana Regulaminu zostanie ogłoszona na stronie Serwisu
4. Po ukazaniu się na stronie głównej Serwisu informacji o zmianie
Regulaminu, Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie zobowiązuje się
niezwłocznie zapoznać ze zmianami dokonanymi w Regulaminie. Do Usług płatnych
rozpoczętych przed zmianą Regulaminu oraz produktów zakupionych przez zmianą
Regulaminu zastosowanie ma regulamin w brzmieniu obowiązującym w dacie zakupu
Usługi płatnej lub produktu.
5. W razie pytań lub wątpliwości związanych ze zmianą Regulaminu możliwy
jest kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej z Administratorem, na adres
poczty elektronicznej kontakt@epedagog.edu.pl
6. O treści zmian niniejszego regulaminu Użytkownik/ Podmiot ubiegający
się o dofinansowanie może zostać powiadomiony przez Serwis na udostępniony
przez siebie adres poczty elektronicznej. W przypadku Usług płatnych, jeżeli w
terminie wskazanym w powiadomieniu, o którym mowa powyżej Użytkownik/ Podmiot
ubiegający się o dofinansowanie nie złoży oświadczenia o wypowiedzeniu umowy,
uważa się, że zmiany zostały przez Użytkownika zaakceptowane.
7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie do świadczenia
Usług drogą elektroniczną, w szczególności do składania przez Użytkowników
oświadczeń woli w postaci elektronicznej, stosuje się w szczególności przepisy
ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i Kodeksu Cywilnego jak też
przepisy innych ustaw.
XI. Podstawa prawna
1. Portal prowadzi działalność
zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności powołanymi niżej
aktami prawnymi:
a) ustawa z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie tj. z dnia 5 lipca 2019 r.
(Dz.U. z 2019 r. poz. 1468 ze zm.)
b) ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 o promocji zatrudnienia i instytucjach
rynku pracy tj. z dnia 5 lipca 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1482 ze zm.)
c) rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 7 sierpnia
2014r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy
oraz zakresu jej stosowania tj. z dnia 28 grudnia 2017 r. (Dz.U. z 2018 r. poz.
227 ze zm.)
d) Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia
ustawicznego w formach pozaszkolnych tj. z dnia 11 lutego 2014 r. (Dz.U. z 2014
r. poz. 622 ze zm.)
e) ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku (Dz.U. z
2018 r. poz. 1000 ze zm.)
f) ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002
roku, tj. z dnia 13 grudnia 2018 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 123 ze zm.)
g) ustawa z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne tj. z dnia 14
września 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1954 ze zm.)
h) ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku, tj. z dnia 13
grudnia 2018 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 134 ze zm.)
i) ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994
roku, tj. z dnia 6 czerwca 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1231 ze zm.)
j) ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia
2007 roku, tj. z dnia 30 października 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 2070 ze
zm.)
k) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz.Urz.UE.L Nr
119, str. 1).
l) Ustawa o ochronie danych osobowych –ustawa o ochronie danych osobowych z
dnia 10 maja 2018 roku (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 ze zm.)
m) Ustawa o Inspekcji Handlowej - ustawa o inspekcji handlowej z dnia 15
grudnia 2000 roku, tj. z dnia 14 września 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1930 ze
zm.)
XII. Załącznik #1
[formularz ten należy wypełnić i odesłać
tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy]
Adresat
Centrum Doskonalenia Zawodowego – adres przedsiębiorstwa: ul. Domaniewska 39a,
02-672
Warszawa, e-mail: kontakt@epedagog.edu.pl
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od
umowy sprzedaży następujących rzeczy:(*)
umowy dostawy następujących rzeczy:(*)
umowy o świadczenie następującej usługi:(*)
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*):
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji
papierowej)
– Data